piątek, 17 stycznia 2014

Alternatywa ręczników papierowych - ściereczki firmy Paclan

Zdjęcie ze strony producenta firmy Paclan
Ręczniki papierowe są najwygodniejszą formą ścierek, bo wycieramy i wyrzucamy. Z materiałowymi ściereczkami jest tak, że trzeba je przeprać, wysuszyć i pilnować, żeby sama gdzieś w kącie nie wysychała, bo nikt nie lubi nieprzyjemnych zapachów. Wolimy ręczniki papierowe też z innego powodu, bo lepiej wchłaniają i nie zostawiają smug czy drobnych niteczek.

Ściereczki Paclan to tak naprawdę odkrycie mojej mamy. U niej zobaczyłam na kaloryferze dziwną ścierkę, przypominającą ręcznik papierowy. I zaczęłam się zastanawiać po co suszy ręcznik papierowy ? No i w końcu moja ciekawość została zaspokojona. 

Nie wyobrażam sobie teraz sprzątania bez tych ściereczek.







 





Ściereczki uniwersalne Paclan są pakowane podobnie jak ręczniki papierowe, czyli nawinięte na rolkę ściereczki, które odrywamy sobie, gdy są potrzebne.


Opakowanie zawiera 50 szt ściereczek o formacie 25 x 40 cm. Czyli są prawie 2 razy większe (dłuższe) niż pojedynczy ręcznik papierowy.




Głównymi zaletami tych ściereczek jest to, że są one bardzo chłonne. Możemy używać je wielokrotnie dopóki sami nie uznamy, że należy ściereczkę wymienić. Możemy użyć jej jednorazowo do wycierania czegoś co pozostawiałoby niemiły zapach (oszczędzamy wtedy na ręcznikach papierowych, bo te mokre lub brudne tylko się wyrzuca i bierze następne, a tą ściereczkę możemy przepłukać i ścierać dalej).



Ściereczki są cienkie, ale wytrzymałe. Mokre, szybko wysychają.

Mają również szerokie zastosowanie. Są idealne do ścierania blatów w kuchni, nadają się do wycierania kurzy, sprzątania w łazience, wytarcia podłogi itp

Cena: 
9-12 zł

Podsumowując te ściereczki to świetny produkt do każdego domu. Ich zastosowanie jest uniwersalne, są alternatywą ręczników papierowych (choć na pewno nie zastąpią ich we wszystkim, ale dadzą im odsapnąć :)). Opakowanie zawiera dużo sztuk, co powoduje, że produkt jest wydajny i w bardzo dobrej cenie. 

Dla mnie to hit. Polecam.


Moja ocena to 5/5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz lub staniesz się obserwatorem, a jeśli jeszcze u Ciebie nie byłam zostaw mi namiary. Na pewno Cie odwiedzę !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...