środa, 11 czerwca 2014

Miracle Moist Shampoo oraz Miracle Moist Conditioner - co na to moje włosy ?

Dziś przedstawię dwa z testowanych produktów otrzymanych od trnd.

Kosmetyki Aussie Miracle Moist są z linii nawilżającej, czyli do włosów suchych i zniszczonych.

Unikalną cechą wszystkich kosmetyków Aussie są australijskie składniki:
  •  olejek z orzechów makadamia, 
  •  eukaliptus, 
  •  chmiel,
  •  dzika brzoskwinia.


Oto moja opinia:

Miracle Moist Shampoo


Opakowanie
Opakowanie zawiera 300 ml szamponu, jest poręczne, a otwieranie jest bardzo wygodne.



Właściwości
Szampon bardzo ładnie pachnie, zapach po wysuszeniu włosów kojarzy mi się z kosmetykami używanymi w salonach kosmetycznych. Produkt jest wydajny i bardzo dobrze się pieni.

Sposób użycia
Umyć włosy jak zwykle :)

Skuteczność
Przede wszystkim szampon myje włosy. Włosy nie plączą się podczas mycia. Jeśli chodzi o właściwości nawilżające szamponu, to zawsze po umyciu włosów stosuję odżywki więc ciężko mi je określić.

Dostępność
Produkty Aussie dostępne są w drogeriach Rossmann.

Cena
Sugerowana max cena detaliczna to 19,99 zł. Ostatnio była promocja  i szampon był w cenie 14,99 zł.

Moja ocena
4/5


Miracle Moist Conditioner



Opakowanie
Opakowanie zawiera 250 ml odżywki, jest poręczne, a otwieranie jest bardzo wygodne (otwieranie takie jak szampon).

Właściwości
Odżywka bardzo ładnie pachnie (cała linia ma ten sam zapach). Zapach po wysuszeniu włosów kojarzy mi się z kosmetykami używanymi w salonach kosmetycznych. Produkt jest wydajny, dobrze rozprowadza się na włosach.

Sposób użycia
Nałożyć na mokre, umyte włosy na ok minuty i po tym czasie spłukać.

Skuteczność
Włosy mokre łatwo dają się rozczesać. Włosy po wysuszeniu są miękkie, gładki i lekkie. Odżywka nie powoduje efektu przetłuszczonych włosów.

Dostępność
Produkty Aussie dostępne są w drogeriach Rossmann.

Cena
Sugerowana max cena detaliczna to 19,99 zł.

Moja ocena
4,5/5 (minus za cenę)


A wy co sądzicie o tej linii kosmetyków ?

17 komentarzy:

  1. Ja korzystałam z tej trzyminutowej odżywki i... jakoś mnie nie zachwyciła. Niby wszystko z nią było OK, ale chyba nie dorastała do obietnic na opakowaniu (tak, wiem, wierzyć w nie to naiwność, ale cóż, jak ktos obiecuje niech się liczy z rozczarowaniem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta 3-minutowa odżywka bardzo mi przypomina ta, którą tu opisałam (tylko opakowanie inne). Ciężko mi na razie jakieś różnice zauważyć oprócz czasu trzymania na włosach.

      No tak jak się coś obiecuje to trzeba się liczyć z rozczarowaniem ...

      Usuń
  2. Miałam kiedyś wypróbować, ale przeczytałam kilka średnich opinii na temat tej serii i się zniechęciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są różne linie, do różnych włosów więc trzeba pewnie dobrze dobrać, albo po prostu nie wszystkie kosmetyki każdemu pasują

      Usuń
  3. Przypadkiem trafiłam na 'moje damskie myśli' i przyznam szczerze, że będę częściej tu zaglądać. Uwielbiam takie babskie blogi, na których można wszystko znaleźć i o wszystkim poczytać. Sama taki prowadzę, więc tym bardziej 'damskie myśli' jest mi bliski. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba neutralnie podchodzę do produktów do włosów. Trzymam się jednych i nie eksperymentuję.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto zmienić. Ja zmieniam, bo mi sie wydaje że moje włosy się przyzwyczajają i potem trace efekt

      Usuń
  5. Mam wrażenie, że Cię nie zachwyciły prawda...? Mi się trochę ceny nie podobają i chyba jednak się nie skuszę, chociaż miałam chwilę, że chciałam je wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było efektu WOW, ale jestem zadowolona głównie z odżywek. Zaskoczyło mnie to że włosy są lekkie (czyli takie jak lubię), bo wiekszość nawilżających produktów obciaża włosy (np te z olejkami). Spray tez jest fajny bo jak mam przesuszone końcówki to spryskam i włosy nie są przetłuszczone, a wręcz lekkie i delikatne. Ja zazwyczaj za szmpon czy odżywke płaciłam góra 12 zł wiec cena myśle jest trochę zniechęcająca

      Usuń
  6. Wraz z mamą uwielbiamy testować nowe produkty do włosów. Myślę, że i te kiedyś w końcu wypróbujemy, choć cena -faktycznie, dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czsem trzeba coś spróbować żeby dodać na swoją listę kosmetyków lub coś z niej skreślić :)

      Usuń
  7. Jeśli chodzi o szampony, to od jakiegoś czasu używam tylko Syoss. Ale może się skuszę kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam też ale jakoś szampony nie są dla mnie ważne. Mi zawsze zależy głównie na odżywkach. Szampon ma myć i nie plątac włosów :)

      Usuń
  8. KMINDA:
    Odżywka 3 minute miracle moist jest moim zdecydowanym faworytem! Odżywka jest na moich włosach od 2-3 minut(tak, jak zaleca producent) nawet do minu dziesieciu. Im dłużej odżywka pozostaje na włosach, tym lepszy jest efekt. Po zmyciu włosy są idealne do rozczesywania- są śliskie, miękkie, lśniące i ten efekt mnie zadowala. Po użyciu czuje, jakby każdy pojedynczy włos był grubszy, mocniejszy. Ponadto szczotka przejeżdza po włosach, jak marzenie i nie ma mowy o jakimkolwiek ciągnięciu, szarpaniu, nerwach i łamaniu włosów. Zapach odżywki utrzymuje się na włosach długie godziny!

    OdpowiedzUsuń
  9. + nadaje sie do zniszczonych włosów, bardzo dobrze je pielęgnuje
    + bardzo wydajny
    + ostatnio cierpiałam na problem elektryzujących się włosów, szampon i odżywka zniwelowały ten efekt
    + dobrze nawilża te zdrowe i daje im piękny połysk
    + włosy wydają sie być zdrowsze, lśniące
    + zapach!!!
    + wraz z mocną maską do włosów jest w stanie zaradzić problomowi kruszących się kłaczków po spaleniu ich rozjaśniaczem/farbą
    + włosy jakby odrobinę mniej się przetłuszczają, dłużej są "świerze"

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz lub staniesz się obserwatorem, a jeśli jeszcze u Ciebie nie byłam zostaw mi namiary. Na pewno Cie odwiedzę !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...