środa, 2 października 2013

Testuję: Cleanic Kindii - patyczki, chusteczki, płatki

  Produkty firmy Cleanic do testów otrzymałam od serwisu mama na zakupach. Muszę przyznać, że bardzo mi się przydały, ale też sprawdziły ze skutkiem pozytywnym.


Chusteczki Cleanic Kindii New Baby Care




Otwierając opakowanie myślałam, że się rozczaruję, ponieważ chusteczki wydały mi się suche. Jednak po wyciągnięciu z opakowania okazało się, że są one nie mokre, ale kremowe. Bardzo dobrze wyciera się nimi skórę dziecka – miałam wrażenie, że ją dodatkowo pielęgnuję.
Warto je kupić, zwłaszcza na początku okresu niemowlęcego, ponieważ dziecko się nie wzdryga po zetknięciu chusteczki ze skórą. Mój synek jest spokojniejszy przy przewijaniu, kiedy nie „atakuję” jego skóry mokrą, chłodną chusteczką.
Duży plus za emolienty i ładny, kremowy zapach (a nie jak przy większości chusteczek perfumowy).
Jeśli chodzi o opakowanie, to zawiera 60 szt, gabarytowo jest niewiele mniejsze niż chusteczki mające 72 szt, ale ma szeroki pasek kleju do zamykania opakowania, dzięki czemu chusteczki zachowają dłużej swoje właściwości. Niestety cenowo wypadają gorzej niż chusteczki stojące obok na sklepowej półce (cena ok 5 zł). 

 Ocena: 4/5


Płatki Cleanic Kindii Baby Sensitive




Płatków kosmetycznych używam codziennie do mycia całego ciała synka, najczęściej do twarzy i pupy. Wcześniej używałam płatków innej firmy i muszę stwierdzić, że płatki Baby Sensitive Kindii są lepsze. Bawełna jest bardziej sprasowana przez co nie sypie się i nie pozostawia okruchów na skórze dziecka. Płatki są delikatniejsze, zwłaszcza strona ze zwierzątkami.
Opakowanie zawiera 60 szt, czyli tak jak płatki innej firmy i cenowo są podobne (ok.5 zł).


Ocena: 5/5


Patyczki Cleanic Kindii Baby Sensitive

 




Na pewno każdy rodzic powinien posiadać do pielęgnacji swojego maluszka takie patyczki bawełniane. Ja używam ich głównie do czyszczenia małżowinki usznej mojego synka.






Patyczki są miękkie, więc nie podrażniają skóry, ale za to ułatwiają czyszczenie. Ich kształt pozwala na bezpieczną pielęgnację, dlatego są na pewno lepsze niż standardowe patyczki.
Zaletą tych patyczków jest również niewygórowana cena (ok 3,50 zł).




Ocena: 5/5



Więcej o produktach Cleanic Kindii na stronie http://www.kindii.pl/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz lub staniesz się obserwatorem, a jeśli jeszcze u Ciebie nie byłam zostaw mi namiary. Na pewno Cie odwiedzę !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...