piątek, 31 stycznia 2014

Jak to facebook najpierw wprawił mnie w zdziwienie, a potem ...



Chciałam dzisiaj wysłać koleżance wiadomość na facebooku. Kliknęłam w okienko "wiadomości" po lewej stronie, u góry strony. Niestety na rozwijanej liście jej nie znalazłam, wiec chciałam zejść jeszcze w dół moich konwersacji, ale coś mnie przycięło.  I wtedy to piewszy raz zauważyłam coś takiego jak „Inne”. Pomyślałam: ”Może tam jest reszta ostatnich wiadomości?" I jakież było moje zdziwienie kiedy tam kliknęłam. Okazało się, że mam 14 wiadomości, których na oczy nie widziałam, które facebook sobie przypiął jako "Inne" i nie wyświetlały mi się nigdy, że mam nową wiadomość. Oprócz wiadomości od jakichś fanpage'y mnie zapraszających i wiadomości w typie „taniego podrywu – kliknij na moją fotkę” (szczerze mówiąc ciekawe czy ktoś w to klika ?) była wiadomości od serwisu, który mnie informował o wygraniu konkursu !!!!! Z grudnia !!! Rzadko biorę udział w konkursach na FB, wiec zazwyczaj pamiętam, żeby śledzić uważniej wpisy, ale niestety to był okres przedświąteczny i wyjeżdżaliśmy do rodziców, więc gdzieś po drodze o tym zapomniałam. W tym momencie kwilę sobie wewnętrznie, bo nie chcę obudzić męża i syna, ale się troszkę wkurzyłam, bo nagrodą były kosmetyki marki Eveline. Pewnie już przepadły :( Powinnam być zła na siebie, ale zawsze lepiej zwalić na kogoś innego … Nie jestem geniuszem komputerowym, no ale bez przesady ... żeby to dopiero teraz zauważyć ??????????

No i jak mam teraz usnąć taka nabuzowana ? Muszę coś poczytać na dobranoc, co odwróci moje myśli.

Facebooku! Dzisiaj cie bardzo nie lubie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz lub staniesz się obserwatorem, a jeśli jeszcze u Ciebie nie byłam zostaw mi namiary. Na pewno Cie odwiedzę !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...