czwartek, 24 lipca 2014

Stosik nabytków

Postanowiłam napisać taki post stosikowy (czyli to co lubimy najbardziej) o tym co trafiło na moje przepełnione półki.



1. Wakacje Mikołajka. Wczasy nad morzem - egzemplarz recenzyjny od Znak emotikon - przeczytane
2. Gry i zabawy Mikołajka - egzemplarz recenzyjny od Znak emotikon - przeczytane
3. Szkolne przygody Mikołajka - egzemplarz recenzyjny od Znak emotikon - przeczytane
4. Niebo istnieje ... Naprawdę ! - wygrana u Agi CM
5. Puść już mnie - wygrana u Agi CM
6. Kurhanek Maryli - wygrana u Cyrysi
7. Światła pochylenie - szalony zakup na stronie Empiku za ok 5 zł

Czyli wkrótce trochę u mnie literatury dziecięcej, ale zapewniam że niejednemu dorosłemu te książki się spodobają.

Znacie coś z tego stosiku ? Co polecacie ?

35 komentarzy:

  1. "Światła pochylenie" - świetna książka. A przy "Niebo istnieje... naprawdę" można się wzruszyć :)
    Czekam na recenzje "Kurhanka Maryli" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z książek nie czytałam, ale najbardziej interesuje mnie ,,Niebo istnieje ... Naprawdę !".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam jakis czas temu zwiastun filmu i miałam ciary, wiec sadze ze ksiązka bedzie lepsza

      Usuń
  3. Ooo, ja też czekam z niecierpliwością na recenzję "Kurhanka Maryli":))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołajek wiedzie prym ;) Niestety nic ze stosiku tytuły mi nie mówią:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo... Mikołajek <3 Wspomnienia z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim dzieciństwie go nie było :) teraz nadrabiam

      Usuń
  6. Nic niestety dotychczas nie czytałam z Twojego stosiku - zazdroszczę najbardziej "Kurhanka..." :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam czytać Mikołajka, ale powstrzymałam się. Obawiam się, że styl tekstu może być trochę dziwny. Czekam na recenzję, może znów zainteresuję się tematem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są książki dla dzieci, ale czyta je się naprawdę fajnie

      Usuń
  8. Ja bym Ci chętnie podkradła "Kurhanek Maryli";)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stos! Światła pochylenie też upolowałam, czekam na chwilę do poczytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że wiele ciekawych lektur przed tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranych jak i całego stosiku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O, Mikołajek! Uwielbiałam książki o nim w dzieciństwie. Teraz też chętnie bym do nich wróciła

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że Kurhanek Maryli zasilił już twoją biblioteczkę :) Mam nadzieję, że przypadnie ci do gustu. Innych pozycji nie znam, zatem życzę miłego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na konkurs :) http://xcookandlookx.blogspot.com/2014/08/stuletnia-gospoda-katarzyna-majgier.html

    OdpowiedzUsuń
  15. duży stosik :-)
    cieszę się, że w większości z wygranych - oby tak dalej ;)
    ja dzisiaj odbieram swój z empiku :D (niestety zakupiony hi hi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sie ciesze ze to wygrane :) ja teraz staram sie być na odwyku od kupowania ksiazek

      Usuń
  16. Mam w domu Niebo istnieje naprawdę :)

    Pozdrawiam Ania ;)

    Ps. Zapraszam do siebie zaczytanamarzycielka8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam nadzieję już nie tylko posiadac ale i przeczytac :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz lub staniesz się obserwatorem, a jeśli jeszcze u Ciebie nie byłam zostaw mi namiary. Na pewno Cie odwiedzę !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...